Tüm engelliler dernek başkanı ve BELEDİYE meclis üyesi Mehmet Emin Erkoç , yayınladığı bayram mesajıyla hemşerilerinin ve tüm İslam dünyasının Kurban Bayramı’nı kutladı. DEĞERLENDİRMELİYİZ Bayramların sevinç, mutluluk, tanışma, paylaşma, barış ve dostluk günleri olduğunu belirten Erkoç, “Barış, huzur, yardımlaşma ve paylaşmanın sembolü olan Kurban Bayramı, bizleri bencil duygulardan arındıran, halkımızı birbiriyle kaynaştıran müstesna bir bayramdır” dedi. Başkan Erkoç, Kurban Bayramı mesajında şu ifadelere yer verdi: “Sevginin, huzurun, sevincin ve saygının simgesi konumundaki bayramları, insanların birbirine yakınlaşması, kaynaşması, üzüntülerin yerini sevincin alması, kardeşlik ve dostluk bağlarının canlanması, birliğimizin daha da güçlenmesi için fırsat olarak değerlendirmeliyiz. Birliğimize, bütünlüğümüze ve kardeşlik hukukumuza kastedenlere en iyi cevabı bayramda birbirimizi severek, barışarak ve kucaklaşarak vermeliyiz. Bayram sevincinin ve coşkusunun yılın her gününde yaşanması temennisiyle tüm hemşerilerimin, vatandaşlarımızın, Türk ve İslam Dünyası’nın Kurban Bayramı’nı kutluyor, huzur içinde nice bayramlar geçirmelerini diliyorum. Kurban Bayramınız mübarek olsun”
Gündem
Yayınlanma: 25 Haziran 2023 - 08:55
BİRBİRİMİZİ ÇOK SEVMELİYİZ
Gündem
25 Haziran 2023 - 08:55












