FİNAL OKULLARI'NDA MEZUNİYET HEYECANI
töreniyle ilkokul eğitimlerini tamamlamanın mutluluğunu yaşadı. Diva Balo Salonu'nda gerçekleştirilen programa öğrenciler, veliler ve öğretmenler yoğun ilgi gösterirken, duygu dolu anlar renkli görüntülerle birleşti.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende konuşan Okul Müdürü Osman Söğüt, öğrencilerin dört yıllık eğitim hayatları boyunca gösterdikleri gelişim ve başarılarla gurur duyduklarını ifade etti. Söğüt, mezun olan öğrencilere ortaokul yaşamlarında da aynı azim, disiplin ve kararlılıkla yollarına devam etmeleri tavsiyesinde bulunarak başarı dileklerini iletti.
Daha sonra söz alan Sınıf Öğretmeni Nazan Sezer, öğrencileriyle geçirdiği dört yılın kendisi için unutulmaz bir süreç olduğunu belirtti. Öğrencilerinin akademik ve sosyal gelişimlerini yakından takip etmenin mutluluğunu yaşadığını ifade eden Sezer, her bir öğrencisine yeni eğitim hayatlarında sağlık, mutluluk ve başarı temennisinde bulundu.
Kep Attılar, Mezuniyet Sevincini Doyasıya Yaşadılar
Konuşmaların ardından öğrenciler mezuniyet belgelerini büyük bir gururla teslim aldı. Törenin en heyecanlı anında ise öğrenciler hep birlikte keplerini havaya fırlatarak ilkokul eğitimlerini tamamlamanın sevincini yaşadı. Salonda alkışlar yükselirken veliler de çocuklarının bu özel anlarını cep telefonları ve fotoğraf makineleriyle ölümsüzleştirdi.
Program, mezuniyet pastasının kesilmesiyle devam etti. Müzik eşliğinde eğlenen öğrenciler arkadaşları ve öğretmenleriyle doyasıya vakit geçirirken, aileler de çocuklarının mutluluğuna ortak oldu.
Unutulmaz Bir Gün Yaşandı
Coşku, gurur ve duygusallığın bir arada yaşandığı mezuniyet töreni, öğrencilerin ilkokul yıllarına veda ederek yeni bir eğitim dönemine ilk adımlarını attıkları anlamlı bir organizasyon olarak hafızalarda yer etti. Renkli görüntülere sahne olan gece, öğrenciler ve aileleri için uzun yıllar unutulmayacak güzel anılar bırakarak sona erdi.